Menu icon

Veel gestelde vragen over: Betalingen

Op welke manieren kan ik betalen?
Er zijn drie mogelijkheden om je bestelling te betalen:

1. Contant bij het afhalen of bij levering aan de deur.
2. Online met iDeal, Bancontact of SofortBanking.
3. Online met Paypal en Creditcard.
4. Wij ondersteunen geen (Bit)Coins.

Je kiest de betaalwijze bij de afronding van je bestelling. Wij verzoeken je om niet contant te betalen, dit in verband met de veiligheid van de bezorgers. Kies je voor contant betalen, dan kun je dit aangeven bij je bestelling. Een bezorger heeft dan voldoende wisselgeld bij zich.
Kan ik ook pinnen aan de deur?
Nee, dat is nog niet mogelijk. Wij werken aan de mogelijkheid biedt van pinnen aan de deur als betaalmethode.
Met welke creditcards kan ik betalen?
Wij accepteren Mastercard, Visa en American Express. Wij berekenen de online betalingen door vanwege de hoge kosten en de relatief kleine transactiebedragen. Daarnaast zijn wij slechts intermediair en kunnen de kosten niet doorberekenen in de productprijs zoals andere webwinkels, vandaar dat we een klein bedrag in rekening moeten brengen voor deze dienst. Mocht je een online betaalde bestelling annuleren, dan ontvang je uiteraard het volledige bedrag terug op je rekening.
Ik geef mijn creditcardgegevens liever telefonisch door?
Dat is niet mogelijk. We zijn een internetonderneming en bestellen kan alleen online. Op de website betaal je veilig en snel. Eet Media heeft de modernste technologie voor data-encryptie en is 100% veilig. Als je toch geen fijn gevoel hebt bij het betalen met een creditcard, dan kun je er ook voor kiezen om contant of met iDeal te betalen.
Mijn creditcard wordt geweigerd. Hoe komt dit?
1. Je hebt je creditcard gegevens verkeerd ingevuld.
2. Je creditcard is verlopen.
3. Als voorgaande opties niet de oorzaak zijn, neem dan contact op met je creditcardmaatschappij. Er zijn namelijk ook andere redenen mogelijk waarom de creditcard wordt geweigerd.

Wanneer kan ik aanspraak maken op een vergoeding van Eet Media?
Eet Media keert alleen een vergoeding uit als er iets is misgegaan met je bestelling door een fout van ons. Als het eten te laat is, niet lekker was, het restaurant je order te laat heeft gezien of niet aan ons heeft doorgegeven dat zij gesloten waren, dan kan Eet Media hier niets aan doen. Als je toch een tegemoetkoming wil, dan regel je dit met het restaurant.